آموزش درآمد اینستاگرام 2022-01-01

آموزش جامع و کامل کسب درآمد از اینستاگرام وبلاگ آکادمی راه

کسب درآمد از اینستاگرام با فالوور کم هم شدنی است و می توان به سرعت به درآمد خوبی از طریق اینستاگرام رسید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد از اینستاگرام افتاده اند. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که چه پیجی بزنیم که درآمد داشته باشه.

به همین دلیل بسیاری از بیزنس‌ها به ایجاد پیج‌های تجاری در اینیستا روی آورده و در تلاشند تا از این راه درآمد بیشتری به دست آورند. همچنین برخی افراد هم درصدد راه‌اندازی کسب و کار آنلاین خود در این بستر هستند. اما سوال اینجاست که چطور می‌توان از این فضا به درآمد رسید؟ برای کسب درآمد از اینستاگرام چه پیجی باید بزنیم؟ چطور آن را اداره کنیم؟ محتوای بهتر برای جذب مخاطب چیست؟ و …. برنامه آموزشی ما جهت آموزش مهارت‌های لازم برای دستیابی به این سطح از موفقیت به شما طراحی شده است. ما شما را در هر مرحله از فرآیند، از ایجاد یک اکانت مناسب تا کسب درآمد موثر از محتوای خود، راهنمایی خواهیم کرد. در این آموزش به تمامی موضوعات ضروری که برای شروع کسب درآمد از اینستاگرام باید بدانید، خواهیم پرداخت.

برای همین ایرانی‌ها برای فعال کردن تبلیغات در این پلتفرم با مشکلاتی مواجه هستند. این دو روش کسب درآمد از اینستاگرام قوانین و محدودیت‌های خاص خود را دارند و در داخل ایران نمی‌توان به‌صورت مستقیم از آن‌ها استفاده کرد. پیج فروشگاهی شما می‌تواند مربوط به فروش یک کالا همچون لباس باشد یا به فروش محصولات دست‌ساز خودتان مربوط شود.

آیا می‌دانید که می‌توانید به جای اتلاف وقت و لایک کردن عکس غذا و مهمانی دیگران، با کمی خلاقیت و پشتکار به فکر کسب درآمد از اینستاگرام باشید؟ در این مقاله به آموزش راه‌هایی در این زمینه می‌پردازیم. اگرترجیچ شما کار در پشت صحنه است، دستیار یک اینفلوئنسر اینستاگرام شوید.بسیاری از اینفلوئنسرها به کمک نیاز دارند. با فیلتر کردن، درخواست‌های حمایت مالی، اجرای تبلیغات، شناسایی فالوورهای جعلی و موارد دیگر.می‌توانید پیشنهاد دهید که VA آنها باشید و ساعتی هزینه خدمات خود را دریافت کنید.

یک روش مقیاس‌پذیرتر برای دیده شدن توسط برندها استفاده از پلتفرم‌های بازاریابی اینفلوئنسرها است. به‌عنوان مثال، ثبت‌نام در Later’s Influencer Index می‌تواند شما را به هزاران شریک برند بالقوه متصل کند. شما فرصت بزرگی دارید—موضوع این نیست که برندها را متقاعد کنید که می‌توانید به آن‌ها کمک کنید، بلکه باید به دنبال یافتن تناسب مناسب باشید. اگر شما دنبال‌کنندگانی در اینستاگرام دارید که شامل نسل Z می‌شود، می‌توانید به شرکای برند کمک کنید تا با این مخاطب ارتباط برقرار کنند. این روش به این معنا است که شما نیازی به ایجاد یک برند و محصولات جدید از ابتدا ندارید. شما تنها باید طراحی‌های مرتبطی ایجاد کنید و آن‌ها را بر روی محصولات مختلفی مانند لیوان‌ها، تی‌شرت‌ها و چاپ‌های هنری قرار دهید.

مرور زمان در جذب فالوورها و افزایش اعتبار پیج شما اهمیت زیادی دارد. پس در اینستاگرام این محدودیت برای شما وجود ندارد و بصورت گسترده می توانید فعالیت کنید و محصولات خودتان را برای مشتریان معرفی کنید. لازم است بدانید که حدود بیست میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند که تقریبا روزی بیش از یک ساعت در آن فعالیت می کنند و شمایی که از اپلیکیشن به چشم سرگرمی نگاه می کنید مطمن باشید که ضرر می کنید. چون اینستا بستری قدرتمند برای فروش شما می تواند باشد که با کمک آن می توانید به درآمد بسیار بالایی برسید. محتوای شما باید علاوه بر داشتن نظم و جالب بودن، با کیفیت نیز باشد. معمولاً صاحبین این صفحه ها، در ازای دریافت مبلغی، پیج شما را تبلیغ و به افراد دیگر معرفی می کنند.

ابتدا لازم است جامعه هدف کسب و کار خود را مشخص کرده و بر اساس آن در پلتفرمی که این مخاطبان فعالیت بیشتری داشته و ممکن است بیزینس شما را در آن دنبال کنند، عضو شوید. درآمد سلبریتی‌های اینستاگرام در ایران به میزان قابل توجهی تحت تاثیر شهرت، تعداد فالوورها و میزان تعامل آنها است. آنها کسب درآمد میلیونی از اینستاگرام  دارند که اغلب بین 100 میلیون تا 3 میلیارد تومان در ماه درآمد می‌رسد. تبلیغ‌دهندگان مایلند تا مبالغ قابل توجهی را برای دستیابی به مخاطبان بزرگ این حساب‌های محبوب بپردازند. یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد دلاری از اینستاگرام، تولید محتوا و ادمینی برای پیج‌های خارجی، تبلیغ آنها یا فروش محصولات خارجی در داخل است.

این نوع تبلیغ باعث افزایش تعامل (اینگیجمنت) صفحات بیزینس ها شده و سبب افزایش تعداد دنبال کنندگان و لایک و کامنت این صفحات می شود. بر اساس آن کاربران به ازای دریافت جوایزی به قیدقرعه لازم است صفحاتی را فالو کرده و پستی را لایک کرده، کامنت بگذارند. اگر بتوانید مخاطب ایجاد کنید و اعتماد ایجاد کنید، راه های زیادی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد.

ثبات در پست‌گذاری مفید است زیرا شما برای مخاطبان خود حضور دارید، فرصت‌های بیشتری برای تعامل فراهم می‌کنید و شانس خود را برای ویروسی شدن افزایش می‌دهید اگر از هشتگ‌های درست استفاده کنید. مجموعه محصولات کتاب‌محور Brady Lockerby، خالق دیجیتال، مخاطبان او – خوانندگانی که همچنین از زیبایی‌شناسی مد او لذت می‌برند – را هدف قرار داده است. خالقان محتوا با تعداد کم دنبال‌کننده‌ها کسب‌وکارهای موفقی ساخته‌اند—در اینجا آمارهایی برای حمایت از این موضوع آمده است.

بنابراین با معرفی یک برند و محصولات و خدمات آن‌ها به مخاطبینشان، درآمد زیادی نصیب برند مدنظر می‌کنند. به عبارت دیگر می‌توان اذعان داشت بازدهی تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ در بازار ایران بالاست. اما ممکن است همین شیوه در دیگر کشورها و مارکت‌های مختلف بازدهی یکسانی نداشته باشد. اشتراک گذاری نظرات مشتریان قدیمی می‌تواند به جلب اعتماد مخاطبان کمک زیادی کند. شما می‌توانید این نظرات را به صورت پست و استوری‌های خلاقانه آماده کرده و با فالوورها به اشتراک بگذارید. زیرا با این کار افراد متوجه می‌شوند که دیگران هم از شما خرید داشته و از خدماتتان راضی هستند.

برای افزایش مهارت‌های خود در این زمینه میتوانید از آموزش اینستاگرام که در سایت ادمینی سوشال قرار دارد نیز استفاده کنید. برای دانستن اینکه کدام عکس به خوبی کار می‌کند از ابزارهایی مانند Picodash استفاده کنید. می‌خواهید از اکانت های موفق تقلید کنید، اما هنوز هم محتواهای منحصر به فرد خود را منتشر می‌کنید. استفاده از برنامه‌ها، دنبال کردن فهرست باید‌ها و نبایدها، استفاده از بهترین فیلترها و تکنیک‌های تبلیغاتی، کلید موفقیت کسب و کار است.

مشاوره آنلاین به معنای پاسخگویی به سوالات و مشاوره دادن به افراد نیازمند است. اولین چیزی که شما باید داشته باشید تخصص عمیق در نیچ مربوط به خود است. پس از آن، باید خود و کاری را که برای مشتریان بالقوه خود انجام می دهید تبلیغ کنید. بعلاوه می توانید از هشتگ های مرتبط برای یافتن مشتریان استفاده کنید. به این ترتیب می توانید درآمد زیادی به دست آورید و کار روزانه خود را رها کرده و به صورت آزاد یا تمام وقت مشغول شوید. هم چنین می توانید چندین حساب ایجاد کرده و به صورت طبیعی برای چند ماه آن ها را گسترش دهید و وقتی دسترسی کافی و دنبال کننده زیادی پیدا کردید، می توانید آن ها را بفروشید.

دنبال‌کنندگان وفادار بیشتر احتمال دارد که به فراخوان‌های شما برای اقدام پاسخ دهند، مانند کلیک کردن روی لینک‌های وابسته شریک تجاری. کافیه ایدی بالا رو در اینستاگرام سرچ کنید و ریلز اموزش تصویری درامد دلاری از اینستاگرام رو ببینید. در قابلیت جدید اینستاگرام به ازای هر ۱۰۰۰۰ بازدید بین یک تا سه دلار پرداخت می گردد. از آنجاییکه shopify برنامه‌های بیشماری دارد که می‌توانند با اینستاگرام ادغام شوند، پس استفاده از shopify را توصیه می کنم. بسیاری از این برنامه‌ها رایگان هستند پس اگر در آن موفق نشدید جای نگرانی نیست. این روش نیز قوانین و محدودیت‌های خاص خود را دارد و از داخل ایران نمی‌توان روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد.

فرقی نمی‌کند که به دنبال یک شغل ثابت هستید یا تنها می‌خواهید در اوقات فراغت خود مقداری پول اضافه کسب کنید، در هر صورت اینستاگرام روش‌های مختلفی را برای کسب درآمد شما فراهم کرده است. درصورتی که در یک زمینه مشخص؛ علم لازم را دارید می توانید با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی به آموزش و ارائه مشاوره در حیطه تخصصی خود به فعالیت بپردازید. با مشخص بودن اهداف راه اندازی صفحه و مخاطبان هدف، می توانید بر اساس اطلاعات به دست آمده محتوای ارزشمند و هدفمندی را تولید و منتشر کنید. این مورد برای مشاغل مختلف تفاوت هایی دارد اما به طورکلی بر معیارهای تولید محتوا در سوشال مدیا تمرکز دارد. تجزیه وتحلیل رقابتی یکی از زمینه های تحقیقات استراتژی بوده و به جمع آوری و بررسی اطلاعات رقبا مربوط می شود.

برای کسب درآمد از اینستاگرام، روی استراتژی‌های کسب درآمد تمرکز کنید که با محتوا و مخاطبان شما همخوانی دارند. به عنوان مثال، اگر به مد علاقه دارید، برای پست‌های حمایت شده با برندهای لباس همکاری کنید. نکته کلیدی، شناسایی فرصت‌هایی است که مکمل ارزش پیشنهادی شما هستند. ضمن اینکه اینستاگرام هم به ازای ویو از پست‌های شما مبلغ مشخصی درآمد می‌دهد که البته نسبت به روش‌های دیگر بسیار کمتر است. این به روشی مشابه ایده قبلی ما برای فروش محصولات در اینستاگرام برای کسب درآمد عمل می‌کند.تنها تفاوت این است که شما نیازی به ذخیره موجودی ندارید. در حالی که اینستاگرام به عنوان یک برنامه اشتراک گذاری عکس آغاز به کار کرد، کم‌کم به یک رسانه تجاری تبدیل شد.

اینستاگرام فقط یک گالری برای نمایش هنر شما نیست، یک پل ارتباط قوی با مخاطب‌هایتان هم است. با قابلیت‌هایی مثل استوری و لایو می‌توانید با فالوورهایتان تعامل کنید، سفارش بگیرید و حتی دوره‌های آموزشی برگزار کنید (که خودش یک روش درآمدزایی دیگر است، بعدا بیشتر راجع بهش حرف می‌زنیم!). باید بدانید اینستاگرام چطور کار می‌کند، از بازاریابی دیجیتال سر در بیاورید، الگوریتم‌های آن را بشناسید، یاد بگیرید چطور عکس و ویدیو را ادیت کنید و خیلی مهارت دیگر! به جای این که خودتان تنهایی درگیر یادگیری شوید، می‌توانید در یک دوره آموزشی جامع مثل پکیج ادمینی نوین شرکت کنید و همه چیز را از صفر تا صد یاد بگیرید. بعد از این که دوره را تمام کردید، ما شما را به بازارکار هم معرفی می‌کنیم تا خیلی راحت‌تر اولین تجربه‌های شغلی‌تان را به دست آورید.

ابتکاری نو یک مجموعه شاداب، خلاق و خوش انرژیه که کار خودش رو از سال 1398 شروع کرده. این مجموعه به طور تخصصی تو زمینه تولید محتوا، تبلیغات، بازاریابی و فروش فعالیت میکنه. اما کار اصلیش آموزش صفر تا صد شبکه‌های اجتماعی یا همون سوشال مدیا است. یکی دیگر از روش‌های بسیار مهمی که در اینستاگرام وجود دارد، استفاده از برنامه کسب درآمد از اینستاگرام یا همان شریک تجاری متا است. این روش را قبلا در یوتیوب نیز دیده بودیم و درحال حاضر اینستاگرام این روش راه به تازگی و برای بعضی از کشورهای خاص فعال کرده است. در این روش شما باید تولید کننده محتوایی مطابق با قوانین اینستاگرام باشید تا این پلتفرم شما را به عنوان شریک تجاری خود در نظر بگیرد.

برای این برندها یکی از جذاب‌ترین ایده های کسب و کار در اینستاگرام این است که این افراد در پست‌ و استوری‌های خود، این فروش فصلی و کالکشنی را نمایش دهند. قطعا شما هم در اینستاگرام دیدید که خیلی از تبلیغات صرفا با یک موبایل بسیار ساده گرفته شده و کسی هم که عکس برداری و یا فیلم برداری کرده، تخصصی در آن نداشته ولی فروش بسیار زیادی هم ایجاد کرده است. این ایده، یکی از ساده و کم هزینه‌ترین‌های ایده کسب و کار است که میتوانید در اینستاگرام آن را پیاده سازی کنید. امروزه شما می‌توانید با مشاغل مختلف گفتمان داشته باشید و از طریق مشارکت در فروش، به درآمد برسید. به دنبال افرادی بروید که کسب و کار خود را آنلاین نکرده‌اند و اعتقادی به این نوع کسب و کارها ندارند این یعنی یک فرصت بسیار فوق‌العاده برای کسانی که بدون سرمایه هستند.

شما با ارسال تصاویر، استوری زنده و ویدئوها قادر به فروش محصولاتتان هستید. برای فروش محصولات مادی می‌توانید از روش کارآمد دراپ شیپینگ هم استفاده کنید. قبل از این که موضوع اصلی را شروع کنیم، بیایید تا چند آمار جالب را با هم مرور کنیم، تا به اهمیت این مقاله پی ببرید! بیش از 80 درصد کاربران اینستاگرام حداقل یک کسب و کار را دنبال می‌کنند و خیلی از کسب و کارهای کوچک، رشد و موفقیتشان را مدیون حضور فعال در این پلتفرم هستند. بدون یادگیری آموزش‌های لازم برای درآمدزایی از طریق اینستاگرام، نمی‌توانید به درآمدی که می‌خواهید برسید.

علاوه بر نحوه طراحی و کیفیت عکس های منتشر شده در صفحه، لازم است از تمام تکنیک های مدیریت پیج اینستاگرام مانند هشتگ گذاری، لوکیشن و تگ نیز استفاده کنید. هشتگ گذاری سبب می شود تا مخاطبان جدیدی از طریق هشتگ با صفحه و در نهایت بیزینس شما آشنا شوند. در حین فکر کردن به اهداف خود، چه در زمینه تولید محتوا یا رشد کسب‌وکار خود از طریق رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید از اینستاگرام برای افزایش درآمد خود استفاده کنید.

برای موفقیت در این روند، باید به بهبود مستمر حساب کاربری خود و پیشرفت در استراتژی‌های بازاریابی اهمیت دهید. همچنین، رعایت قوانین و مقررات مربوط به فروش آنلاین و بهبود تجربه مشتری نیز ضروری است. با پیشبرد این رویکردها و تعهد به کیفیت، می‌توانید از طریق فروش محصولات خود در اینستاگرام درآمد قابل توجهی کسب کنید. برای آموزش کسب درآمد از اینستاگرام و ارتقا بیزنستان پیشنهاد می‌کنیم دوره رایگان مدیریت کسب و کار و دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی را مشاهده کنید. ما در این دوره‌ها نکات بسیار کاربردی و مهمی برای موفقیت یک بیزنس اینترنتی به شما آموزش می‌دهیم که نظیر آن‌ها را پیدا نمی‌کنید.

با ایجاد مداوم محتوای جذاب، تعامل با فالوورهای خود و بررسی گزینه‌های کسب درآمد، می‌توانید صفحه خود را به یک دارایی پرسود تبدیل کنید. شما می‌توانید با یک پیج بلاگری به تبلیغات برندها و کسب و کارها بپردازید یا یک پیج فروشگاه ایجاد کرده و مستقیما محصولات خود را بفروشید. اگر شما هم به دنبال راهی برای کسب درآمد به صورت اینترنتی هستید و می‌خواهید بدانید چگونه درآمد اینستا را فعال کنیم؟ کسب درآمد از طریق فروش محصولات خود در اینستاگرام یک راهکار محبوب برای شما است. با ایجاد یک حساب کاربری حرفه‌ای در اینستاگرام و طراحی پروفایلی جذاب و متناسب با محصولاتتان، می‌توانید توجه کاربران و مشتریان زیادی را جلب کنید. باید محتوای اختصاصی و جذابی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و بازخوردها و پیام‌های مشتریان را مدیریت کنید. همچنین، استفاده از روش‌های بازاریابی موثر، مانند تخفیف‌ها و مسابقات، می‌تواند به جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کند.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام